Van Gent Administratie en Belastingadvies

Utrechtseweg 18 - 3927 AV Renswoude
0318 - 571 869
Van Gent Administratie en Belastingadvies
Van Gent Administratie en Belastingadvies

In 1989 is de basis gelegd voor het huidige kantoor Van Gent. Aan de keukentafel startte de oprichter, Jan van Gent, met zijn eerste werkzaamheden voor cliënten. Al snel is de keukentafel te klein voor alle aangiftes, jaarrekeningen en loonstroken. Na enkele jaren neemt Jan samen met Antie (inmiddels is zijn dan ook nauw betrokken bij het voeren van salarisadministraties) het besluit om verder te gaan als echte ondernemende Renswoudenaren. Eerst nog enkele jaren aan Overbosch, maar al snel met een kantoor aan de Nijborg. In 2000 wordt het huidige kantoorpand gebouwd, aan de Utrechtseweg 18.

Inmiddels, bijna 30 jaar na oprichting, biedt Van Gent Administratie & Belastingadvies B.V. nog steeds ondersteuning op diverse gebieden rondom de verwerking van financiële administraties, aangiftes en salarisverwerking. Dit varieert van het verwerken van financiële administraties en het oplossen van financieringsvraagstukken tot en met het opstellen van fiscale aangiften. Dit alles doen wij met ambities, maar blijven wel met twee benen op de grond. Passend bij de lokale ondernemer, ondernemers met ambities en vooral ondernemers met de menselijke maat. We bieden ervaring en rust!

Het kantoor biedt een lage drempel. “Iedere ondernemer heeft recht op zijn accountant/adviseur”: aldus Jan. We bieden ondersteuning op diverse gebieden rondom de verwerking van financiële administraties, aangiftes en salarisverwerking. Dat doen we met overtuiging en toewijding en altijd met het belang van de ondernemer voorop.